Regiotaxi Klachten

Let op: opent in een nieuw venster Afdrukken

Ervaart u problemen tijdens de ritaanvraag of tijdens het vervoer, dan kunt u deze zowel telefonisch als online melden bij de vervoerder die uw rit heeft verzorgd of bij de regiecentrale waar u de rit heeft aangevraagd.

 

Hier staat welke vervoerder in uw gemeente rijdt:

Almelo                         Witteveen                    Hof van Twente          Willemsen de Koning

Dinkelland                    Hulshof/Nijhuis           Losser                        Brookhuis

Enschede                     Brookhuis                   Oldenzaal                   Hulshof/Nijhuis

Haaksbergen               Brookhuis                   Tubbergen                   Hulshof/Nijhuis

Hellendoorn                 Witteveen                   Twenterand                  Witteveen

Hengelo                       Brookhuis                   Wierden                       Witteveen

 

U kunt tijdens kantooruren telefonisch contact opnemen met de vervoeder of met de regiocentrale op de onderstaande telefoonnummers:

  • Taxi Brookhuis, telefoonnummer 088-4607080
  • Taxi Hulshof/Nijhuis, telefoonnummer 0541-552221
  • Taxi Witteveen, telefoonnummer 0541-561233
  • Taxi Willemsen de Koning, telefoonnummer 085-4894550
  • Regiocentrale Connexxion, telefoonnummer 0900-1814

Indien u op werkdagen tijdens kantooruren belt wordt u persoonlijk te woord gestaan. Op de andere tijden en op zaterdag, zon- en feestdagen kunt u uw klacht over uw vervoerder indienen door op de naam van uw gemeente te klikken. U kunt dan vervolgens het klachtenformulier invullen en verzenden.

Almelo                         Hof van Twente

Dinkelland                   Losser

Enschede                    Oldenzaal

Haaksbergen              Tubbergen

Hellendoorn                Twenterand

Hengelo                       Wierden

 

Wilt u een klacht over de regiocentrale Connexxion kenbaar maken, dan klikt u hier.

 

Houdt uw vervoerbewijs en eventueel uw vervoerpas bij de hand voor de noodzakelijke gegevens. Regio Twente en de betrokken gemeenten volgen nauwgezet de afhandeling van uw klacht. U kunt binnen 5 werkdagen een schriftelijke reactie verwachten.

 

Indien u zich niet kunt vinden in de klachtafhandeling door vervoerder en/of regiocentrale, kunt u contact opnemen met uw gemeente.